Motto


‘Insanity in individuals is something rare; but in groups, parties, nations, and epochs it is the rule.’ — Nietzsche

Cum apreciati starea de sanatate mintala a romanilor?

Care dintre urmatoarele afirmatii considerati ca are cea mai ridicata valoare de adevar?

joi, 6 martie 2008

Cam asa ceva!

Am primit un pic de "feedback" pe marginea blog-ului meu de la cateva persoane. Ideea principala e ca sunt chestii care plac si chestii care nu plac, normal.

Pentru cei care il veti accesa, multi, putini, chiar nu conteaza, vreau sa va spun ca voi scrie cum imi vor trece ideile prin cap, fara a cosmetiza ulterior mesajele, daca va iesi bine va fi bine, daca nu va suna bine, o sa fie iarasi bine...

Stilul meu personal e sa spun cam tot ceea ce imi trece prin cap asa cum imi trece prin cap, in consecinta si pe blog'ul meu voi scrie ceea ce imi trece prin cap asa cum imi trece prin cap...

Niciun comentariu: